Bicara Cik Alyea

Saturday, January 25, 2014

"Handphone GiveAway by Syuhada1981.com"



Assalamualaikum...



Mesti korang tertarik ngan banner kat atas ni kan ????
haH !!! bukan kamu jer taw :)
tapi Cik Alyea pun tertarik sebenarnya
Apa taknya GA kali ni di beri Handphone 
sapa tak terliur kan ?? eheheheh
Belum tengak handphonenya lagi kan ..
Kalau korang tengok Handphone yang menjadi pertaruhan kali ni mesti korang nak join jgak GA ni 

Ini dia Hadiah yang menarik perahtian anda dan juga Cik Alyea sekali :)

Top Referral
Louis Vuitton atau Gucci Handphone (bernilai RM450.00 setiap satu)  + RM 50.00 x 4 pemenang


* Kalau dapat Cik Alyea nak yang ni :)
Warna Hijau gitu



Random

Okey dah nampak kan hadiah-hadiah yang menawan hati  anda semua..
Tak banyak syarat yang dikenakan Soooo..Simple jer..join La.. :)






3 comments:

  1. salam perkenalan.
    terima kasih sudi join.
    wish you all the best (^_^)

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan , goodluck and jemput yea.
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/02/2nd-giveaway-by-nabilamedan.html
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/02/giveaway-5k-dunia-sebenar-shida.html
    -http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/01/1st-mini-giveaway-2014-by-shad.html

    ReplyDelete

Tinggalkan Bicara Anda Di Sini